Stævnet bliver afholdt Lørdag den 12. Juni 2021. Det vil være muligt at opstille i klasserne Optimist ”D” (begynder), optimist C (let øvet), Zoom8, Tera og Feva. Stævnet er målrettet deltagere der skal til deres første/andet stævne og det social fællesskab vægtes på høje med kapsejladserne. Der vil være præmier til alle deltagere.
Sejladsbestemmelserne kan findes her: (link)
TIDSPLAN:
- Kl. 8.00 Bureau åbner (I klubhuset) ‘
- Kl. 9.30 Skippermøde (Udenfor klubhuset)
- Banelederne præsenteres
- Banerne gennemgås
- Kl. 11.00 Første sejlads starter.
- Kl. 14.00 Fri lege på havnen. (Der vil være diverse vandlegetøj 🙂 )
- Kl. 15:30 Præmie overrækkelse.
STÆVNELEDELSE:
- Stævneleder: Bo Bjerrum (20410931,formand@nibe-sejlklub.dk)
- Baneledere: Bo Bjerrum/ Peter Staun
LOGISTIK:
- Der vil være mulighed for opmagasinering af joller og udstyr ved sejlklubben i uge 23 og 24 efter aftale med stævnelederen.
STÆVNEGEBYR:
- 125 kr. Pr. deltager. (Prisen inkluderer en madpakke til hver deltager)
STED:
- Nibe Sejlklub, Bryggen 70, 9240 Nibe
TILMEDING:
- Tilmelding senest 30. Maj til stævnelederen på formand@nibe-sejlklub.dk. Betaling til Nibe Sejlklubs MobilePay på 72096